Categorie
 
 
 
 
 

Întrebări frecvente

Cum aleg mărimea potrivită a produsului?
Tabelul cu mărimi este în principiu afișat lângă fiecare produs. Dacă cumva nu este afișat lângă careva produs, dimensiunile exacte ale produsului cu mare bucurie putem să vi le măsurăm noi, dacă ne contactați în zilele lucrătoare între orele 9.00 – 15.00.
 
În câte zile îmi vor fi livrate produsele?
Dacă produsele sunt în stoc (lucru specificat lângă fiecare produs), și alegeți plata ramburs la livrare, produsele o să fie expediate imediat și de regulă o să fie livrate până în 2 zile lucrătoare, și de asemenea în funcție de volumele crescute ale firmei de curierat. Dacă alegeți să plătiți cu cardul bancar în avans sau efectuați transferul într-un cont bancar, coletul o să fie expediat numai după creditarea plății în contul nostru bancar, astfel produsele o să Vă fie livrate de regulă în 2 zile lucrătoare de la creditarea plății în contul nostru.
Dacă produsele nu sunt în stoc și lângă este menționat un termen de livrare (de regulă câteva zile ), livrăm produsele imediat după stocarea acestora. Astfel produsele o să Vă fie livrate de regulă în 2 zile lucrătoare de la stocare. 
 
Cât plătesc pentru transportul produselor?
Produsele sunt expediate prin firma de curierat. Prețul pentru livrarea produselor în interiorul RO pentru plata cu card sau prin transfer bancar în avans este 20 Lei. Livrarea produselor în interiorul RO pentru plata ramburs la livrare este 24 LeiPentru o comandă mai mare de 500,- lei livrarea este gratuită.
 
Aveți și magazin de prezentare?
ZUPPA momentan nu are un magazin de prezentare, dar sperăm că îl vom avea în curând.
 
Cum verific statusul comenzii?
Cel mai bine dacă ne contactați pe info@zuppa.ro. Nu este indicat, să Vă informați cu privire la statusul comenzii prin forma mesajelor pe rețelele de socializare, deoarece din cauza numărului mare de mesaje nu ne este posibil să reacționăm la timp.
 
Este posibil să îmi realizați un anumit produs la comandă?
NU. Produsele ZUPPA sunt cusute ca și colecții întregi, în mai multe ateliere de croitorie. Pentru comenzi personalizate din păcate numai rămâne capacitate. Dacă un anumit produs nu este în stoc în dimensiunea dorită, este pentru că a fost deja vândut. Uneori reușim să stocăm suplimentar produse selectate, lucru despre care informăm întotdeauna în prealabil pe rețelele noastre de socializare.  
 
Pot fi schimbate produsele dacă mărimea sau culoarea nu Vă convine?
DA, fiecare produs achiziționat prin intermediul eshop-ului www.zuppa.ro este posibil să-l trimiteți înapoi pentru schimb în termen de 14 zile de la data primirii acestuia a se adresa: ZUPPA design s.r.o., Lesna 12, 900 44 Tomasov, Slovakia. Împreună cu produsul trimiteți și informația, cu ce mărime sau culoare doriți să schimbați produsul. Dacă dimensiunea/culoarea dorită este în stoc, Vă vom trimite produsul solicitat.  Dacă nu este în stoc, aveți optiunea de a solicita un alt produs sau Vă puteți retrage din contract dacă este vorba despre acest produs. Produsul returnat nu poate fi folosit (asta înseamnă nepurtat, doar probat), nici spălat – nu trebuie să fie deteriorat sau murdărit – obligatoriu cu etichete atașate, altfel schimbul mărfurilor nu o să fie posibil și produsul o să fie returnat.
 
Cum pot reclama produsele?
Produsele pot fi reclamate în perioada de garanție, care este 24 luni de la primirea produselor. Un defect al produsului trebuie reclamat imediat, ce îl descoperiți, pe această adresă de e-mail: info@zuppa.ro sau prin scrisoare. Produsul reclamat împreună cu dovada plății și descrierea defectului Vă rog să îl trimiteți sau personal să îl aduceți la această adresă: ZUPPA design s.r.o., Lesna 12, 900 44 Tomasov, Slovakia.
ZUPPA nu este responsabilă pentru defectele produselor, dacă defectul se datorează: a) deteriorării mecanice a produsului cauzate de cumpărător, b) manipularea necorespunzătoare a produsului într-un alt mod decât cel specificat în instrucțiunile de utilizare, c) utilizarea produselor în condiții care nu corespund umidității acestora, influențelor chimice și mecanice ale mediului natural al produselor, d) neglijarea îngrijirii și întreținerii produsului, e) deteriorarea produsului prin încărcare excesivă, f) utilizarea produselor cu încălcarea condițiilor specificate în documentație, principii generale, standarde tehnice sau reglementări de siguranță sau alte încălcări ale condițiilor de garanție, g) forță majoră sau dezastru natural, h) uzura normală a produselor (sau părți ale acestora) cauzate de folosirea acestora.
Nu acceptăm reclamații făcute sub formă de mesaje pe rețelele de socializare, deoarece din cauza numărului mare de mesaje nu ne este posibil să reacționăm la timp.
 
Care sunt condițiile pentru achiziții en-gros?
Pentru achiziții en-gros Vă rugăm să ne conractați prin e-mail info@zuppa.ro.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Full (Desktop) version